Модуль 9.
Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкоаого оцінювання. Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкоаого оцінювання. Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий